نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3360
-
الف
+

«رونا مادر عظیم» به نمایندگی از افغانستان به بوسان می رود

فیلم سینمایی «رونا مادر عظیم» ساخته برادران محمودی در فستیوال بین المللی فلم بوسان به رقابت می پردازد.

فیلم سینمایی «رونا مادر عظیم» ساخته برادران محمودی در فستیوال بین المللی فیلم بوسان به رقابت می پردازد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی « رونا مادر عظیم » ساخته «برادران محمودی» به نمایندگی از کشور افغانستان در فستیوال بین المللی بوسان به نمایش درمی آید.

«جمشید محمودی» که پیش از این با فلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» در فستیوال بین المللی فلم بوسان حضور داشت، این بار با «رونا مادر عظیم» در بخش مسابقه «پنجره رو به آسیا» این جشنواره به رقابت می پردازد.

بیست و سومین جشنواره فلم بوسان از ۴ تا ١٣ اکتبر برابر با از ١٢ تا ٢١ میزان(مهر) در کوریای جنوبی برگزار می شود.

«محسن تابنده» ، «مجتبی پیرزاد» ، «فاطمه حسینی» ، «فاطمه میرزایی» ،  «علیرضا استادی» و «فرشته حسینی» در این فلم به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فلم  آمده است: «عظیم» یک پناهنده افغان در تهران است که شب ها در شهرداری تهران کار می کند. به عنوان برادر کلان خانواده، او به مادرش، برادرش «فاروق» و خانواده او کمک می کند تا به شکل قاچاقی وارد آلمان شوند.

اما در لحظه آخر «فاروق» در کمال شرمساری به او می گوید قصد بردن مادرشان را ندارد. «عظیم» تصادفا متوجه می شود که مادرشان تا 2 ماه دیگر از دنیامی رود و نیازمند پیوند است.

در حالی که به دنبال عضو پیوندی برای مادرش است متوجه می شود که ایرانی ها به فرد خارجی از لحاظ قانونی نمی توانند عضو اهدا کنند و تنها فرد مناسب برای این کار خودش است. حالا باید بین جان خودش و مادرش یکی را انتخاب کند...

سینما پرس نوشت : فلم سینمایی «رونا مادر عظیم» به زودی در سینمای ایران اکران می شود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر